قوانین و مقررات

وب سایت گیله جا با هدف ارائه خدمات در زمینه رزرو و اجاره اقامتگاه ایجاد و طراحی گردیده و برابر با شرایط و ضوابط ذیل نسبت به ارائه خدمات به کاربران اقدام می‌نماید. موارد درج شده به‌عنوان یک قرارداد قطعی و لازم الاجرا با رعایت ماده ۱۰ و ۲۱۹ قانون مدنی بر روابط بین کاربران (مهمانان و میزبان) حاکم خواهد بود.

با توجه به اینکه اقامتگاه گردشگری گیله جا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در استان گیلان است، برای حفظ رضایت مسافران و ارائه خدمات بهتر، این اقامتگاه دارای قوانین و مقررات خاصی است که باید رعایت شود.

1. قوانین و مقررات اقامتگاه گردشگری گیله جا باید به دقت مطالعه شود تا هر گونه نقض آن‌ها جلوگیری شود.

2. هر مسافر باید هویت خود را با ارائه مدارک معتبر به مدیریت اقامتگاه اعلام کند.

3. هر مسافر باید در زمان ورود به اقامتگاه، هزینه اقامت خود را پرداخت کند.

4. مسافران باید در هنگام استفاده از امکانات رفاهی، مثل سوئیت، پارکینگ، فضای سیز و …، به قوانین و مقررات مربوط به هر یک از این امکانات پایبند باشند.

5. مسافران باید محیط اقامتگاه را پاک و تمیز نگه دارند و هرگونه آسیب به تجهیزات و امکانات را به مدیریت اقامتگاه گزارش دهند.

6. هرگونه مصرف مواد مخدر و الکل در اقامتگاه ممنوع است و در صورت نقض، مسافران ممکن است از اقامتگاه اخراج شوند.

7. استفاده از دوربین‌های مداربسته در اقامتگاه، برای حفظ امنیت و رعایت حریم خصوصی مسافران است.

8. هرگونه تخریب و خسارت به تجهیزات و امکانات اقامتگاه، مستلزم جبران خسارت توسط مسافر است.

9. مسافران باید در هنگام ترک اقامتگاه، کلید اتاق خود را به مدیریت تحویل دهند.

10. در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات اقامتگاه، مدیریت حق دارد مسافر را از اقامتگاه اخراج کند و هزینه اقامت را بازگرداند.

11. برگزاری مهمانی و پخش موزیک ممنوع است.

12. همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است.

13. به جهت حفظ نظافت و حقوق مسافرین بنا به نظر سنجی به عمل آمده از پذیرش هر گونه حیوان خانگی به داخل باغ و ویلا معذور می باشیم.

14. برگزاری مهمانی با هماهنگی قبلی ممکن است.

 

به طور کلی، رعایت قوانین و مقررات اقامتگاه گردشگری گیله جا، برای حفظ رضایت مسافران و ارائه خدمات بهتر بسیار مهم است. به همین دلیل، هر مسافر باید به دقت این قوانین را مطالعه کرده و در طول اقامت خود در این اقامتگاه، به آن‌ها پایبند باشد.